wtorek, 26 lutego 2013

Konkurs Obietnica - moja praca "Wieczna Warta"

Dział WFRP serwisu Poltergeist organizowała super konkurs na scenariusz do Warhammera. Motywem przewodnim tegorocznej edycji była "Obietnica".

Dzisiejszego dnia postanowiłem podzielić się z Wami pracą, która przesłałem na konkurs. Przed Wami scenariusz "Wieczna Warta". Na blogu udostępniam wersję jaką otrzymali sędziowie. Bardzo proszę Was o komentarze oraz życzę przyjemnej lektury.

"Scenariusz przeznaczony jest do rozegrania w systemie Warhammer Fantasy Roleplay (pierwsza edycja). Po delikatnych modyfikacjach mechaniki nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać go także w nowszych edycjach gry. Przewidywany czas sesji to 3-5 godzin, ale przy odpowiednim rozbudowaniu relacji pomiędzy Bohaterami sesja może znacząco się wydłużyć. Przygoda przeznaczona jest dla 3-4 graczy, którzy wcielą się w postacie krasnoludów. Scenariusz „Wieczna Warta” stworzony jest dla Graczy, którzy nie boją się sami budować klimatu gry. Osoby bierne, o niskim stopniu zaangażowania, dla których Mistrz gry jest głównym kreatorem wydarzeń, mogą czuć po sesji pewien niedosyt wrażeń. Dlatego zachęcam do poinformowania Graczy, iż scenariusz wymaga od nich aktywnego udziału oraz wspólnego tworzenia atmosfery krasnoludzkich tuneli."


3 komentarze:

  1. Ja tak na szybko bo nie mam teraz czasu sie wczytywać: za pierdycje masz plusa na starcie, za gobliny i chaos takoż bo je po prostu lubie. fajnie ze zrobiles bohaterów. gadżet pomocowy jest nieczytelny, lepiej było nanieść 1-6 a krajobraz. akapity rozdzieliłbym na przyszłość spacją i zwiększył czcionkę. Tyle kwestią formy, w treść wgryze sie w wolnej chwili bo 20+ stron maczkiem to jednak wyzwanie.
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna przygoda, ściągnąłem i na pewno poprowadzę. Przydatne "Uwagi dla MG", gotowi bohaterowie, bogate tło wydarzeń i dobrze oddany klimat Młotka. Gratulacje!

    Maestro
    darkfanrpg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, starałem się jak mogłem i walczyłem o zwycięstwo. Niestety, praca nie osiągnęła nawet podium. Niemniej, jestem zadowolony z finalnego efektu pracy. Dobrze mi się ten scenariusz prowadziło na konwencie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.