poniedziałek, 17 stycznia 2011

Konwent zJava

Mam ambitny plan wybrać się do Warszawy na konwent zJava, czyli Zimową Jazdę Avangardową II. Termin jest dla mnie wygodny i wierzę w to, iż nic nie przeszkodzi mi w wyjeździe do Warszawy. Z tego co wiem ma przybyć Khaki, Drone i kilku innych użytkowników serwisu MistrzGry.pl Mam nadzieję ich tam spotkać oraz zamienić z nimi kilka słów. Czy planuję coś przygotować na zJavę? Owszem, chciałbym. Oto moje pomysły:
  • Prelekcja: Jak pisać internetowy dodatek do RPG? Chciałbym omówić to na przykładzie Walecznych Wilków Pogranicza, które tworzyłem. Jeżeli będą chętni chciałbym również wywołać burzę mózgów i wspólnymi siłami nakreślić ramy dodatku do Warhammera lub innego systemu.
  • Prezentacja: Stare gry fabularne. Tutaj chciałbym pokazać graczom takie systemy jak Oko Yrrhedesa, Władcę Pierścieni - Grę Przygodową, Dzikie Pola I czy Kryształy czasu. Byłaby to prezentacja systemów i otwarta dyskusja. Podejrzewam, że mógłbym również przywieźć na konwent wyżej wymienione podręczniki.
  • Sesje RPG. Jako Mistrz Gry chciałbym poprowadzić jednemu graczowi swoją przygodę "Księga Zarazy". Mogę również poprowadzić, przygodę w której drużyna będzie grała bandą orków, lub najemnikami w kislevie. Przygody te były publikowane na Poltergeiście lub MistrzuGry.pl dlatego wskazane jest, aby gracze ich wcześniej nie czytali.
  • Chciałbym zagrać sesję w Roboticę.
Czy uważacie, że prelekcja i prezentacja miałaby sens? Co myślicie o zaproponowanych tematach.

PS. Zakończył się 17 Karnawał Blogowy prowadzony przez Nimsarnaa. Zachęcam do zapoznania się z Karnawałowymi tekstami. Są fajne i warto poświęcić czas na ich przeczytanie. Prasówka z RPG to wyjątkowo miła rzecz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.